4.9 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 11 Απριλίου, 2025

Προβλήματα στη μεταφορά μαθητών του Δήμου Αλεξανδρούπολης

- Χορηγούμενη-

Θέμα: Προβλήματα με τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων

Προς:

  • Αντιπεριφερειάρχη Ν. Έβρου κ. Δελησταμάτη
  • Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης κ. Ζαμπούκη
  • Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Βουρδόλη
  • Επιτροπή Ποιότητας Ζωής υ/ο Αντιδημάρχου
  • Αστικό ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης Α.Ε.
  • Δ/ντή 2ου ΓΕΛ Αλεξ/πολης κ. Λαμπίρη.
  • Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να εκφράσουμε τον προβληματισμό και την
    ανησυχία μας σχετικά με την καθημερινή ασφαλή μεταφορά μαθητών που διαμένουν στους
    οικισμούς Άνθειας, Αρίστεινου, Λουτρών, Νίψας, Δωρικού, Αετοχωρίου, Πεύκων από και
    προς τα σχολεία τους.
    Τα προβλήματα είναι αρκετά και πολύ σοβαρά και θέτουν πλέον ζήτημα μη ασφαλούς
    μεταφοράς μαθητών.
  • Θέμα 1ο: Λεωφορεία με υπεράριθμους επιβάτες.
    Τα παιδιά που μετακινούνται από τους οικισμούς αυτούς είναι περίπου 100-130
    ανάλογα με το έτος. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στα ίδια δρομολόγια εξυπηρετούνται
    και πολίτες κάνει την κατάσταση αφόρητη. Μαθητές όρθιοι στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον
    άλλο με κίνδυνο να υπάρξει σοβαρός τραυματισμός σε περίπτωση απότομου
    φρεναρίσματος ή ατυχήματος μιας και η συγκεκριμένη γραμμή κινείται επί της εθνικής οδού
    Αλεξανδρούπολης Φερών. Παράδειγμα της κατάστασης που επικρατεί είναι και το
    περιστατικό της Δευτέρας 5/11/2023 όπου έμειναν έξω από το λεωφορείο των 2.55μμ τρεις
    μαθητές του 2ου ΓΕΛ, επειδή δεν χωρούσαν (!!!) με αποτέλεσμα να επιστρέψουν σπίτι τους
    με το επόμενο λεωφορείο, στις 4μμ.
    Ζητάμε τα δρομολόγια αυτά που εξυπηρετούν μαθητές να χαρακτηριστούν ως
    μαθητικά, να εξασφαλίζουν την ασφαλή μεταφορά των μαθητών χωρίς συνωστισμούς και
    να μην δέχονται πολίτες. Για τους πολίτες να μπουν επόμενες γραμμές.
  • Θέμα 2ο : Αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών στο 2οΓΕΛ (περιοχή ΚΕΓΕ)
    Έντονο πρόβλημα υπάρχει στην αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών στο 2ο ΓΕΛ
    Αλεξανδρούπολης (περιοχή ΚΕΓΕ). Η στάση που εξυπηρετεί το 2ο ΓΕΛ είναι πάνω στη
    Λεωφόρο Δημοκρατίας και μάλιστα στο σημείο που πλέον ανοίγει ο δρόμος και οι ταχύτητες
    είναι μεγάλες. Υπάρχουν φανάρια, όμως δεν υπάρχει καν διακριτή διάβαση. Η απόσταση
    από τη στάση έως το σχολείο είναι μεγάλη και η απουσία πεζοδρομίων δυσχεραίνει την
    κατάσταση. Αποτέλεσμα είναι τα παιδιά να διασχίζουν καθημερινά τη Λεωφόρο και να
    περπατούν μέσα στο δρόμο, αυξάνοντας τις πιθανότητες να γίνει ατύχημα!
    Ζητάμε η επιβίβαση και αποβίβαση των μαθητών να γίνεται μπροστά στο σχολείο
    ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με την διέλευση των μαθητών από δρόμο ταχείας
    κυκλοφορίας. Επίσης να δημιουργηθεί άμεσα μεγαλύτερο στέγαστρο στην στάση γιατί τα
    παιδιά είναι πολλά και γίνονται έρμαια των καιρικών συνθηκών κάθε φορά που περιμένουν
    στη στάση.

    Θέμα 3ο: Ωράριο Δρομολογίων
    το ωράριο των δρομολογίων των αστικών λεωφορείων δεν εξυπηρετεί σε καμία
    περίπτωση τους μαθητές. Πχ το λεωφορείο ξεκινάει στις 7.05πμ από τα Λουτρά και ο
    μαθητής έχει μάθημα στις 8.25. Αντίστοιχα σχολάει στις 2.10μμ και το λεωφορείο περνάει
    από τη στάση στις 2.55μμ. Πρόκειται για μαθητές λυκείου που θα δώσουν πανελλήνιες και
    έχουν αυξημένες υποχρεώσεις και απαιτήσεις, τόσο σε διάβασμα, φροντιστήρια κλπ όσο και
    σε ξεκούραση και ψυχική ηρεμία. Δεν νοείται να χάνουν μία ώρα και παραπάνω για να
    μετακινηθούν από και προς το σχολείο τους και μάλιστα χωρίς καμία πρόβλεψη για το πού
    να περιμένουν με βροχή, παγωνιά, αέρα και τον κίνδυνο να μην χωρέσουν στο λεωφορείο.
    Ζητάμε να αλλάξει το ωράριο των δύο δρομολογίων (άφιξης και αναχώρησης) και να
    προσαρμοστεί στις ανάγκες των μαθητών (ενδεχομένως μισή ώρα αργότερα και νωρίτερα
    αντίστοιχα).
    Ζητάμε οι αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς να επιληφθούν άμεσα του ζητήματος και να
    δοθούν άμεσα λύσεις σε συνάντηση με τους εμπλεκόμενους φορείς.
  • Με εκτίμηση,
    Το ΔΣ της Ένωσης Γονέων Μαθητών Αλεξανδρούπολης
    Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 2ου ΓΕΛ
    Οι γονείς παιδιών που εξυπηρετούνται με τα παραπάνω δρομολόγια.
    Το 15μελές μαθητικό συμβούλιου του 2ου ΓΕΛ
    Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Λουτρών Μιχαηλίδης Χρήστος
    Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Άνθειας : Καρασάνης Θεόδωρος
- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

ΕΛΓΑ: Πληρωμή 55 εκατ. ευρώ, για ζημίες φυτικής παραγωγής και απώλειες...

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Τσιάρας και ο Πρόεδρος του ΕΛ.Γ.Α., Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος, αποφάσισαν την καταβολή αποζημιώσεων, οι οποίες υπερβαίνουν τα 55εκ. €, τα...

ΕΟΔΥ: Δύο θάνατοι από κορονοϊό και τρεις από γρίπη την τελευταία...

Μείωση καταγράφει η θετικότητα για γρίπη στην κοινότητα, ενώ σε χαμηλά επίπεδα κινείται η θετικότητα για κορονοϊό, σύμφωνα με την επιδημιολογική έκθεση του ΕΟΔΥ...

Αναδιοργανώνεται πλήρως η Δημοτική Αστυνομία: Έρχονται 1.213 νέες προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ...

Σε τροχιά πλήρους αναμόρφωσης εισέρχεται ο θεσμός της Δημοτικής Αστυνομίας, καθώς το υπουργείο Εσωτερικών ολοκληρώνει τον σχεδιασμό για μια ουσιαστική αναδιάρθρωση του Σώματος. Ο...

Υπεγράφη Προεδρικό Διάταγμα για την ίδρυση Πανεπιστημιακού Τμήματος Κτηνιατρικής στην Ορεστιάδα

Το σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος, με το οποίο ιδρύεται, στη Σχολή Επιστημών Υγείας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Τμήμα Κτηνιατρικής, με έδρα την Ορεστιάδα υπέγραψε...

Τα My market υποδέχονται το Πάσχα με τον μεγάλο διαγωνισμό «SUPER...

Το Πάσχα πλησιάζει και τα My market προσκαλούν το κοινό να κάνει τις αγορές του και να διεκδικήσει τα μεγάλα δώρα του διαγωνισμού «SUPER AUTO. STOP!»: Από τις...

50 χρόνια φροντίδας: 50 χρόνια Παιδικά Χωριά SOS στην Ελλάδα

Η ιστορία των Παιδικών Χωριών SOS ξεκινάει το 1949 στην Αυστρία, από τον Hermann Gmeiner. Τα Παιδικά Χωριά SOS είναι ένας Διεθνής Οργανισμός που...

Πρόσκληση εγγραφής στη Φιλαρμονική του Δήμου Σουφλίου

Εκ μέρους του Συλλόγου Φίλων Φιλαρμονικής του Δήμου Σουφλίου, με χαρά καλούνται όλα τα παλαιά μέλη του Σωματείου, αλλά και όλοι όσοι αγαπούν πραγματικά...

“Η καθιέρωση της 14ης Μαΐου ως επίσημης αργίας για το σύνολο...

Λυπούμαστε που κάποιοι επιλέγουν να εργαλειοποιούν την τοπική μας ιστορία και τη συλλογική μας μνήμη για μικροπολιτικούς σκοπούς. Η ιστορική πορεία του τόπου μας...

Διαβασε και αυτο