9.9 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου, 2025

Οι απεριόριστες δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου

- Χορηγούμενη-

Κατά το παρελθόν οι εμπορικές συναλλαγές ήταν τοπικά και χρονικά περιορισμένες, αφού ολοκληρώνονταν σε φυσικά καταστήματα με τη διαμεσολάβηση ενός πωλητή ή ταμία, με τον αγοραστή στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις να παραλαμβάνει το προϊόν στο κατάστημα. Στο πέρασμα του χρόνου, όμως, αφενός ο επιχειρηματικός κόσμος προσπάθησε να κάνει πιο εύκολες τις αγορές και να εξυπηρετήσει τον πελάτη, αφετέρου η τεχνολογική πρόοδος βελτίωσε το επίπεδο των υπηρεσιών και έφερε τα εμπορεύματα… ένα κλικ μακριά από τον καταναλωτή.

Όταν το Διαδίκτυο έγινε κοινό κτήμα και εργαλείο όλων, πολλές επιχειρήσεις έστρεψαν το ενδιαφέρον τους από τα φυσικά καταστήματα σε ιστοσελίδες που θα διευκόλυναν τη δραστηριότητά τους και θα τις έκαναν πιο γνωστές μέσα από την προβολή τους στο Ίντερνετ. Παράλληλα, υπήρξαν και πολλοί επιτηδευματίες που ξεκίνησαν να ασχολούνται εξαρχής με το ηλεκτρονικό εμπόριο χωρίς να έχουν προηγούμενη τριβή με τη «συμβατική» επιχειρηματικότητα.

Αρχικά η  κατασκευή ιστοσελίδων επιχειρήσεων ήταν απλή, ενίοτε και απλοϊκή, με μοναδικό τους στόχο να αποδειχθεί χρηστική και αποτελεσματική. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός και η εξέλιξη στο επίπεδο της Πληροφορικής βελτίωσαν κατά πολύ την παρουσίαση αυτών των ιστοσελίδων, με πολλές από αυτές να συναγωνίζονται τις πολυτελείς βιτρίνες των πραγματικών καταστημάτων.

Μια ιστοσελίδα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ποιοτική αν πέρα από την καλή της εμφάνιση ενημερώνει με ακρίβεια και λεπτομέρεια τους πελάτες για τα προϊόντα που διαθέτει, διευκολύνοντάς τους ταυτόχρονα στην κράτηση ή στην παραγγελία ενός κομματιού που θέλουν να αγοράσουν. Αν μάλιστα η αγορά μπορεί να ολοκληρωθεί μέσω e-banking από την ιστοσελίδα, αυτό είναι ό,τι καλύτερο για τη χρηστικότητα μιας ιστοσελίδας.

Ο διαχειριστής μιας τέτοιας ιστοσελίδας οφείλει να ενημερώνει τακτικά τα στοιχεία της και κατά διαστήματα να την ανανεώνει, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο περιεχόμενο. Καλό είναι, βέβαια, ήδη από την αρχική κατασκευή της ιστοσελίδας αυτή να είναι ταιριαστή με το αντικείμενο της επιχείρησης. Π.χ., η σελίδα μιας εταιρείας που εμπορεύεται είδη παιδικού ρουχισμού είναι λογικό να είναι πιο πολύχρωμη και «ανάλαφρη» σε σχέση με την αντίστοιχη σελίδα μιας επιχείρησης που πουλάει ιατρικά είδη ή ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Οι ιστοσελίδες αποτελούν επίσης μέσα προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων, γι’ αυτό και οι κατασκευαστές τους πρέπει να φροντίζουν να επιτελούν σωστά και αυτόν τον ρόλο, προσφέροντας υπηρεσίες SEO marketing (Search Engine Optimization). Πρόκειται για διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, προκειμένου να είναι φιλικός τόσο προς τους χρήστες όσο και προς τις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι θα δουν την ιστοσελίδα όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες.        

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίδεται και στην εξατομικευμένη ή στοχευμένη διαφήμιση. Πρόκειται για τις διαφημίσεις που βλέπουμε στον υπολογιστή μας οι οποίες σχετίζονται με τις αναζητήσεις που έχουμε κάνει εμείς στο Ίντερνετ, δίνοντας κατά κάποιον τρόπο ένα στίγμα για τις προτιμήσεις μας. Είτε ως διαφημιστικό μέσο είτε ως πλατφόρμα συναλλαγών, οι ιστοσελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων έχουν αναμφισβήτητα πολλές δυνατότητες, οι οποίες τις καθιστούν ανταγωνιστικές έναντι των φυσικών καταστημάτων. Και καθώς, εξελικτικά, οι νεότερες γενιές θα έρχονται στον κόσμο έχοντας άμεση επαφή με την ψηφιακή τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μελλοντικά θα είναι σίγουρα οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της επιχειρηματικότητας.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το κέρδος από κατασκευή eshop σε σχέση με το φυσικό κατάστημα.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Το ΓΕΩΤΕΕ Θράκης τιμά τη μνήμη των θυμάτων στα Τέμπη

  Με την συμπλήρωση δυο χρόνων από την θλιβερή επέτειο της σιδηροδρομικής πολύνεκρης τραγωδίας των Τεμπών, το παράρτημα Θράκης του ΓΕΩΤΕΕ εκφράζει, την οδύνη για...

Μ. Χρυσοχοΐδης: Η ελληνική αστυνομία θα είναι παρούσα για να διαφυλάξει...

Το μήνυμά του για τις εκδηλώσεις μνήμης για τα θύματα του δυστυχήματος των Τεμπών έστειλε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο...

ΕΟΔΥ: 4 θάνατοι από γρίπη και 7 από Covid-19 την τελευταία...

Συνεχίζει να αυξάνεται η θετικότητα για γρίπη στην κοινότητα η οποία παραμένει σε υψηλά επίπεδα, σε αντίθεση με την Covid-19 που βρίσκεται χαμηλά, σύμφωνα...

Ευριπίδης Στυλιανίδης: «Το πτωχευτικό δίκαιο θα καταργηθεί στην πράξη»

Αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση του Βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας και Αναπληρωτή Καθηγητή Νομικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου Ευριπίδη Στυλιανίδη, στο 3o Forum Ανατολικής...

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης Ενισχύει τη Συνεργασία για την Καινοτομία...

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μέσω του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης και σε συνεργασία με το Περιφερειακό Συμβούλιο Έρευνας και Καινοτομίας, υλοποιεί μια σειρά...

Νέος Πρόεδρος του ΕΦΕΠΑΕ ο Γεώργιος Μπίκας

Κατά την 83η συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΕΦΕΠΑΕ που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2025 στα γραφεία του φορέα στην Αθήνα, εξελέγη νέος Πρόεδρος ο κ....

Κ. Βενετίδης: Επενδύουμε 10 εκατ. ευρώ σε νέο εξοπλισμό πολιτικής προστασίας

Την αναγκαία συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων – της κεντρικής κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης, των επιστημονικών ιδρυμάτων και του ιδιωτικού τομέα – ανέδειξε συζήτηση...

Την Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε ο ΓΓ Συντονισμού Διαχείρισης Λυμάτων του Υπουργείου Ενέργειας

Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Γενικού Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Λυμάτων του Υπουργείου Ενέργειας, η διοίκηση της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης τον περιήγησε χθες στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης και στην υπό κατασκευή μονάδα...

Διαβασε και αυτο