Ο ορισμός των αντιδημάρχων με θητεία έως το τέλος του 2025 ήταν η τελευταία απόφαση του δημάρχου Ορεστιάδας, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2024 στις 13:12:33.
Στην απόφαση του δημάρχου αναφέρονται οι αρμοδιότητες και το ποιοι είναι έμμισθοι ή άμισθοι αντιδήμαρχοι.
Δείτε αναλυτικά την απόφαση του δημάρχου Ορεστιάδας:
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου 89 N.3463/2006 όπως ισχύουν.
- Την Αρ.Πρωτ:110822/1333/27.12.2023 (ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ.
- Την Αριθμ. 64436/31.7.2023 (ΦΕΚ 4821/Β/1.8.2023) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010» όπως ισχύει και Δήμος Ορεστιάδας έχει τέσσερις (4) Δημοτικές Ενότητες.
- Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορεστιάδας έχει μόνιμο πληθυσμό 31.686 (ΦΕΚ 2820/Β/26.4.2023) και σύμφωνα στις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 όπως ισχύει μπορούν να ορισθούν έως πέντε (5) έμμισθοι & έως δυο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
- Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 30 Ν.5056/2023 & τις Αρ.Πρωτ:2898/30.12.2023 , Αρ.Πρωτ:617/29.12.2023 βεβαιώσεις σύμφωνα με τις οποίες πληρούνται οι προϋποθέσεις και για κάθε ένα από τα δυο (2) νομικά
πρόσωπα που καταργήθηκαν στον Δήμο Ορεστιάδας αυξάνεται ο αριθμός των Αντιδημάρχων κατά έναν (1) και συνεπώς μπορούν να οριστούν επιπλέον ως έμμισθοι έως δυο (2) Αντιδήμαρχοι. - Τα Αρ.Πρωτ:25768/27.12.2023 & Αρ.Πρωτ:25973/31.12.2023 πρακτικά ορκωμοσίας Δημάρχου , Δημοτικών Συμβούλων κλπ.
- Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2364/B/24.10.2011) όπως ισχύει όπου περιγράφονται αναλυτικά και με σαφήνεια οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών(Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων, Αυτοτελών Γραφείων ) σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
- Την Αρ.Πρωτ:25/2.1.2024 (ΑΔΑ:6ΔΗΗΩΞΒ-6ΨΙ) & Αρ.Πρωτ:24/2.1.2024 (ΑΔΑ:ΨΥΝΚΩΞΒ-ΓΓ5) απόφαση Δημάρχου εκπλήρωσης των σκοπών του καταργούμενου ΝΠΔΔ & λύσης της κοινωφελούς επιχείρησης Δήμου Ορεστιάδας αντίστοιχα σύμφωνα με τις διατάξεις αντίστοιχα των άρθρων 27 & 29 Ν.5056/6.10.2023.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Oρίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστιάδας με θητεία από 2.1.2025 έως 1.1.2026 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (1.1.2024 / 31.12.2028) και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής: - Τον κ.Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Τριγώνου & Κυπρίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα.
- Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες πουλειτουργούν στα όρια της κάθε δημοτικής ενότητας.
- Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως
πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους. - Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Απασχόλησης & Τουρισμού.
- Τον κ. Ναστούλη Βασίλειο του Γεωργίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Βύσσας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
- Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
- Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στιςαρμοδιότητες του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
- Την κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου
α. Κατά τόπον έμμισθη Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ορεστιάδας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.
- Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Την αναπλήρωση των ληξιάρχων.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.
- Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού.
β. Καθ’ ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων).
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π.
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών
εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης (εκτός αρμοδιοτήτων Πολιτισμού). - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των
σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση
εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Γ) Τμήματος Βρεφονηπιακών Σταθμών (άρθρα 1 & 12). - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011 ΑΔΑ:4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ:ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ) όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας & Πρόνοιας (άρθρα 4 & 10).
- Τον κ.Σταυρίδη Απόστολο του Παναγιώτη καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, χρηματικών
ενταλμάτων). - Την άσκηση καθηκόντων ως προέδρου επιτροπής άρθρου 1 ΠΔ 270/1981.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
- Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Τον κ. Αστεριάδη Μαργαρίτη του Αντωνίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
Καθαριότητας & Πρασίνου , (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Περισυλλογής-Φροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας) και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφωναποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων κλπ). - Tην Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων & Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
- Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
- Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Τον κ.Παπαλαμπίδη Ζήση του Δημητρίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ).
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Ανάπτυξης & Πληροφορικής και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
- Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Τον κ.Τσομπανίδη Αντώνιο του Γεωργίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης
& Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Δ) Τμήματος Προστασίας Τρίτης Ηλικίας & Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (άρθρα 1 & 13). - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου
Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού-Αθλητισμού) , και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ). - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας.
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του Γραφείου ΠερισυλλογήςΦροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού.
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Δημοτικών Σφαγείων.
- Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
- Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Τον κ. Δημούτση Παντελή του Ευάγγελου ως άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ‘’Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση
εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Β) Τμήματος Αθλητισμού (άρθρα 1 & 11). - Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Αθλητισμού του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &
Πολιτισμού. - Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται
εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο) - Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του.
- Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
- Την κ. Μπραϊκούδη Ευαγγελία του Βασιλείου ως άμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘’Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση
Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ‘’ του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –
εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας (ΔΣ 388/3.8.2011 ΑΔΑ:4Α8ΨΩΞΒ-2Κ3 & ΔΣ 401/21.102014 ΑΔΑ:ΩΨΕΩΩΞΒ-3ΦΣ)
όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της - Διεύθυνσης Πολιτισμού & Καλλιτεχνικής Παιδείας (άρθρα 4 & 8).
- Διεύθυνσης Έρευνας & Ανάπτυξης (άρθρα 4 & 9).
- Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων,
συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες Πολιτισμού του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &
Πολιτισμού. - Την τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας της.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς της. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο)
- Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής
επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του. - Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσομπανίδης Αντώνιος του Γεωργίου και σε περίπτωση απουσίας του ο Αντιδήμαρχος κ.Σταυρίδης Απόστολος του Παναγιώτη.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου που αναπληρώνει το Δήμαρχο,
και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου.
Η παρούσα να αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα του Δήμου
Ορεστιάδας.
Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας
Αδαμάντιος Παπαδόπουλος