Έχουν ικανοποιηθεί 759 από τα 892 αιτήματα των Δημοτών μέσω των υπηρεσιών του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημότη, μιας πρωτοβουλίας που εγκαινίασε πριν από τρεις μήνες η νέα δημοτική αρχή του Δήμου.
To γραφείο ξεκίνησε τον Φεβρουάριο κατόπιν εντολής του δημάρχου του Δ. Αλεξανδρούπολης, Ιωάννη Ζαμπούκη, και στις υπηρεσίες του συμπεριλαμβάνεται η Γραμμή του Δημότη (25510 22222), καθώς και η καινούργια εφαρμογή “Fix my Daylife”, με την οποία οι δημότες έχουν την ευκαιρία να καταγράψουν με φωτογραφίες τα καθημερινά τους προβλήματα και να τα στείλουν απευθείας στο γραφείο.

«Σήμερα είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ήρθαν 892 αιτήματα στο τελευταίο τρίμηνο στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημότη, από τα οποία εκκρεμούν μονάχα τα 133. Τα 133 άλυτα προβλήματα αφορούν χρόνια και μεγάλα θέματα που δύσκολα μπορούν να λυθούν – ακόμα και αυτά ωστόσο τα έχουμε βάλει σε ένα σχεδιασμό να γίνουν στο άμεσο μέλλον» δήλωσε στο “e24” η σύμβουλος του δημάρχου και υπεύθυνη του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημοτών, Κρύστα Μπαμπούρα.

«Οι υπάλληλοι του Δήμου έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό το πρώτο τρίμηνο λειτουργίας της γραμμής – είναι εκπληκτική η αγάπη του κόσμου…Εύχομαι κάποια στιγμή να είναι μικρά τα ποσοστά των προβλημάτων» επεσήμανε χαρακτηριστικά η ίδια.
Δείτε εδώ ολόκληρη τη δήλωσή της: