5.912 από τα 7.651 αιτήματα που κατέγραψε μέσα σε 15 μήνες λειτουργίας η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη Αλεξανδρούπολης διεκπαιρεώθηκαν, και μάλιστα ελέγχθηκαν ξανά για την επιβεβαίωση της λύσης. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν 9.164 επικοινωνίες, με 611 αιτήματα ανά μήνα.
Τα παραπάνω δήλωσε στο φακό του “e24” η Κρυσταλλένια Μπαμπούρα, που ήταν αρμόδια επικεφαλής της Γραμμής, η οποία γραμμή πλέον θα περιέλθει σε Call Center. Πρόταση της κα Μπαμπούρας, είναι να δοθεί η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη στα στελέχη της ΚΟΙΝΣΕΠ του συλλόγου ΑμεΑ της Αλεξανδρούπολης.

«Η Γραμμή Δημότη και το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη είναι ένα εργαλείο για κάθε δήμαρχο και κάθε Δήμο, είναι η άμεση επαφή των δημοτών με τη διοίκηση…επειδή υπάρχει πρόβλημα αυτή τη στιγμή με τη στελέχωση του γραφείου, πάρθηκε μια απόφαση από το δήμαρχο να δοθεί σε Call Center…σέβομαι την απόφαση αλλά επειδή θεωρώ ότι είναι αυτό (το Call Center) είναι απρόσωπο, προτείνω ότι η καλύτερη λύση που μπορεί να δοθεί είναι να το αναλάβει ο Σύλλογος ΑμεΑ του Δ. Αλεξανδρούπολης» επεσήμανε η ίδια.
Εξάλλου, η κα Μπαμπούρα, πέρα από επικεφαλής αρμόδια της Γραμμής Εξυπηρέτησης του Δημότη Αλεξανδρούπολης ανέλαβε τη σφαιρική και συνολική προσπάθεια εξωστρέφειας του Δήμου και προσανατολισμού του προς την αξιοποίηση όλων των τουριστικών σεζόν.
Δείτε παρακάτω ολόκληρη τη συνέντευξη: